Distanční výuka je specifická, jiná, je náročná pro žáky i učitele, a hlavně má špatný vliv na fyzickou kondici. To si uvědomují učitelé naší školy, a proto připravili pro své studenty již 2. offline den, tentokrát zaměřený na sportování v přírodě.
28. duben začal motivační video-rozcvičkou učitelů. Poté studenti vyrazili do terénu a začali plnit vybrané disciplíny.
Studenti vyššího gymnázia měli na výběr z několika aktivit. Ti akčnější si zkusili základy horolezectví na Rozštípené skále nebo absolvovali triatlon složených z různých sportovních disciplín: běhu, chůze, jízdy na kole, in-linech nebo koloběžce. Týmoví hráči se zapojili do virtuální štafety, nebo spolu se spolužáky uběhli maratónskou trať. Do sportovních aktivit se zapojili i kulturisté, kteří postupně plnili disciplíny silového čtyřboje. Mnozí z nich při počítání shybů a kliků zjistili, že zopakovat loňské výkony není vůbec jednoduché. Pro studenty holdující turistice byla připravena aplikace, pomocí které navštívili kopce a vrcholy v okolí svého bydliště. Někteří studenti si udělali osobní rekordy v počtu nachozených kilometrů a navštívili dosud neznámá místa.
Do sportovních aktivit se zapojili i studenti v karanténě, kteří natáčeli metodické video se sportovní tematikou, nebo počítali svoji denní energetickou bilanci.
Pro dvojice studentů nižšího gymnázia učitelé nachystali závodní 3kilometrovou trať se stanovišti, kde se plnily pohybové úkoly. Při sprintu, hodu nebo překážkové dráze si žáci připomněli hodiny tělocviku a ani jim nevadilo chladnější a větrné počasí.
A kdo vyhrál? Kde jsou metry, body, tabulky? Vyhrál každý, kdo se zapojil, nezapnul počítač, vyrazil do přírody a udělal něco pro své zdraví.